فعلا خدا حافظ...حلالم کنید.

به نام خدا


سلام به همه دوستان عزیزی که از شروع به کار وبلاگ

تا کنون به اشکال مختلف مرا مورد لطف

ومحبت قرار داده اند....

با آرزوی سلامتی وسعادت وکامیابی

برای همه شما عزیزان،

فعلا بنا به عللی نمی توانم آپ کنم...


انشااله به محض بر طرف شدن مشکلات  حتما آپ خواهم کرد

وبه وبتون سر خواهم زد.... انشااله


اگر چه فعلا نمی توانم بهتون سربزنم واز این بابت خیلی ناراحتم

ولی از خدای بزرگ امید وارم اوضاع

مساعد شود

تا بتوانم همانند گذشته در خدمتتون باشم...


خدای بزرگ نگهدارتون.


التماس دعا.


وعجل فرجهم.



شکسته بغض غرورم در انتظار عجیبی

دعا کنید بیاید مسافری که نیامد

 

وکوچه کوچه بنازم به عابری که نیامد

 

دوباره مثل گذشته تمام فاصله ها را

 

غزل غزل بنویسم به شاعری که نیامد

 

شکسته بغض غرورم در انتظار عجیبی

 

دعا کنید بیاید مسافری که نیامد


   وعجل فرجهم .                                            

در شهرتان همايش نا مردي از چه روست  بازوي دين سزاي غلاف جفا نبود


حرمت بانو

گيرم كه خانه خانه ي وحي خدا نبود

آتش به بيت ام ابيها روا نبود

آن بانويي كه حرمت قرآني اش سزاست

در كوچه اش تهاجم اعدا سزا نبود

در آستان خانه ي او دود بهر چيست

آل رسول تازه مگر در عزا نبود

احمد مگر سلام به او بارها نداد

زهرا مگر زاهل همين هل اتا نبود

پرداخت شد بهاي رسالت عجب چه زود

پس بيعت ولاي علي بي بها نبود

حالا چه وقت مجلس شوراي رهبر است

حيدر مگر خليفه ي دين خدا نبود

اي قوم اين همه عجله از براي چيست

مولا مگر به غسل رسول خدا نبود

در كار خير اين همه راي خلاف چيست

حالا كه وقت شبهه و چون و چرا نبود

در شهرتان همايش نا مردي از چه روست

بازوي دين سزاي غلاف جفا نبود

نامردي است ضربه به گل بي هوا زدن

آيا هجوم سيلي تان بي هوا نبود؟

حتي صداي سيلي تان تا بقيع رفت

اين كار غير زاده ي قوم دغا نبود

اين ماجرا حماسه ي زهرا شناسي است

كوثر مگر شناسه ي خير النسا نبود

سروده ي محمود ژوليده


..........دوستان خوبم:

شهادت  جانسوز ومظلومانه حضرت فاطمه زهرا(س)،

بانوی عفت وتقوا..

همسری مهربان وفداکار

ومدافع از جان گذشته ولایت مولایمان حضرت امیرالمومنین علی (ع)

مادر امامان معصوم..

فرزند حضرت ختمی مرتبت ...

بر شما وتمامی بانوان مکرم ومومنه تسلیت باد.

انشااله که بتوانیم با شناخت درست واصولی  ازشخصیت حضرت فاطمه (س)

رهرو واقعی

ایشان وائمه اطهار باشیم.


تلاطم هاى زندگى حكمتى ازخداوند است.


ماهيان،


ازتلاطم دريا به خدا شكايت بردند

و

چون دريا آرام شد

خود را اسير تورصيادان يافتند!


تلاطم هاى زندگى حكمتى ازخداوند است


پس:


ازخدا



بخواهیم   :                                         

                                        

دلمان آرام باشد                                      

                                   

نه درياى دوروبرمان!                              

وقتش رسیده حال و هوایم عوض شود

تقدیم به

 همه دوستانی

که یه جورایی بهشون مدیونم...


صافی آب

مرا یاد تو انداخت رفیق

تو دلت سبز

لبت سرخ

چراغت روشن

چرخ روزیت همیشه چرخان

نفست داغ

دعایت با من.


................

!!!

 


وقتش رسیده حال و هوایم عوض شود

با سار ِ پشت پنجره جایم عوض شود

هی کار دست من بدهد چشم های تو

هی توبه بشکنم و خدایم عوض شود

با بیت های سر زده از سمت ِ ناگهان

حس می کنم که قافیه هایم عوض شود

جای تمام گریه ، غزل های ناگــــــزیر

با قاه قاه ِ خنده ی بی غم عوض شود

سهراب ِ شعرهای من از دست می رود

حتی اگر عقیده ی رستم عوض شود

قدری کلافه ام و هوس کرده ام که باز

در بیت های بعد ، ردیفم عوض شود

حـوّای جا گرفته در این فکر رنج ِ تلخ

انگــار هیچ وقـت به آدم نـمی رسد

تن داده ام به این که بسوزم در آتشت

حالا بهشت هم به جهنم نمی رسد

با این ردیف و قافیه بهتر نمی شوم !

وقتش رسیده حال و هوایم عوض شود...



می دانی یک وقت هایی باید...

می دانی

یک وقت هایی باید

روی یک تکه کاغذ بنویسی

تـعطیــل است

و بچسبانی پشت شیشه ی افـکارت

باید به خودت استراحت بدهی

دراز بکشی

دست هایت را زیر سرت بگذاری

به آسمان خیره شوی

و بی خیال ســوت بزنی

در دلـت بخنــدی به تمام افـکاری که

پشت شیشه ی ذهنت صف کشیده اند

آن وقت با خودت بگویـی

بگذار منتـظـر بمانند !!!*


حسین پناهی