به نام خدا


سلام به همه دوستان عزیزی که از شروع به کار وبلاگ

تا کنون به اشکال مختلف مرا مورد لطف

ومحبت قرار داده اند....

با آرزوی سلامتی وسعادت وکامیابی

برای همه شما عزیزان،

فعلا بنا به عللی نمی توانم آپ کنم...


انشااله به محض بر طرف شدن مشکلات  حتما آپ خواهم کرد

وبه وبتون سر خواهم زد.... انشااله


اگر چه فعلا نمی توانم بهتون سربزنم واز این بابت خیلی ناراحتم

ولی از خدای بزرگ امید وارم اوضاع

مساعد شود

تا بتوانم همانند گذشته در خدمتتون باشم...


خدای بزرگ نگهدارتون.


التماس دعا.


وعجل فرجهم.