پروردگارا : مرا چنان قرار ده که:  


   در جا ييکه انتقام است / من بذر بخشش باشم !

          در جاييکه شک نهفته است / من بذر ايمان باشم!

                در جاييکه ياس خفته است / من بذر اميد باشم !

                      در جاييکه تاريکی است /من بذرنور باشم !

                            در جاييکه اندوه نهفته است / من بذر شادی باشم !

ای خدای بزرگ!

     اين نعمت را به من عطا کن که :

               پيش از آنکه به دنبال درک شدن باشم ،

                        درک کنم /

                                 پيش از آنکه به دنبال مهر باشم ! مهر بورزم !

                                             چرا که در بخشش است که می ستانيم

و در بخشيدن است که  بخشيده می شويم !

              ودر بودن است که د  ر زندگی  جاودان زنده ميشويم.

                                  ای عشق همه بهانه از توست

                 من خامشم / اين ترانه از توست.


نوشته :ساعت 17:55 -1390/07/24

http://sevda1000.persianblog.ir/post/26