منزه است خداوندی که بر طرف کننده غم ها است.
![]()
(سبحان الله یا فارِجَ الهَمّ و یا کاشفَ الغَم فرِّجْ هَمّی و
یَسِّرْ امری وارحَمْ ضعفی و قِلةَ حیلتی و ارزُقنی من
حیث لا اَحتَسِبُ یاربّ العالمین))
ترجمه:
منزه است خداوندی که بر طرف کننده غم ها است. غم و مشکل من را برطرف کن، بر ضعف و کمی چاره ام رحم کن و مرا از جایی که گمان نمی کنم روزی ده.....ای پروردگار جهانیان.
حضرت محمد (ص) فرمودند : هرکس مردم را از این دعا با خبر کند در گرفتاریش گشایش پیدا می کند.
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم صل علی محمد و آل محمد
http://mastoor.blogfa.com/
منزه است خداوندی که بر طرف کننده غم ها است. غم و مشکل من را برطرف کن، بر ضعف و کمی چاره ام رحم کن و مرا از جایی که گمان نمی کنم روزی ده.....ای پروردگار جهانیان.
حضرت محمد (ص) فرمودند : هرکس مردم را از این دعا با خبر کند در گرفتاریش گشایش پیدا می کند.
اللهم عجل لولیک الفرج
اللهم صل علی محمد و آل محمد
http://mastoor.blogfa.com/
+ نوشته شده در پنجشنبه سوم اسفند ۱۳۹۱ ساعت ۹:۱۲ ب.ظ توسط عنایت
|