توراای دل غم  جانان گرفته.............غم دوری غم ماهان گرفته


چرابازم سکوتت الم افزاست........شرار عشق دلبر آتش افزاست


بیا ای دل تو یکرنگی سبق کن........بهار عشق را اندر طبق کن


چو کردی تومحبت را ارادت.............ببینی تو صفارا درمروت


مروت شیوه مردانگی دان..........چه این را من نگفتم بل سخندان


دوستان عزیز


می بخشید این دلنوشته خودمه که در 21تیر 75 سرودم..


اگرچه شاعر نیستم وهیچ ادعایی هم ندارم فقط صرفا جهت اطلاع عزیزان


ویاد آورری خاطرات گذشته ام هستش.